Ziggo

Permalink
Weet je wat me het meeste ergert, opbellen naar een bedrijf. Vandaag stond op mijn TV dat ik de rekening van Ziggo niet betaald had, terwijl ik een automatische incasso heb. Dan bel je eerst de administratie, ik krijg altijd mensen met een buitenlands accent, die nauwelijks Nederlands kennen. Waarom, ik heb er geen idee van, en dan zegt ze ook nog kunt u wat duidelijker praten, ik hoor u niet, moet je beter luisteren, antwoord ik, potverdomme gisteren een nieuwe IPhone gekregen en dan geen goed geluid, dat kan bijna niet, maar er zat wel een ongelofelijk echo op de lijn. Toen er geconstateerd was dat mijn rekeningen betaalt was werd ik doorverbonden met de technische dienst. Terwijl de buitenlandse geen titel gebruikte, kreeg ik nu weer een die voortdurend meneer tegen me zei, terwijl ik op sta als mevr., ik corrigeerde de haar en stelde de vraag waarom spreekt u me aan met meneer, terwijl ik bij jullie op sta als mevrouw. Als antwoord kwam, Meneer, ik dacht dat u een meneer was. Ik heb opgehangen, meteen, want bij ziggo werken blijkbaar alleen maar domme mensen. 
Comments